Clientului mai bine-i faci scandal ca murdareste gresia

Publié le par Mirandolina

Spiritul comercial si respectul fata de client in toata splendoarea sa:)
Azi am fost sa probez hainute (da, sigur nu-mi mai cumpar, ca nu-mi mai incap hainele nici macar de un sezon in dulapul de 3 metri latime si 2,46 m inaltime)

Mi-am pus ochelarii de soare pe scaunul din cabina de proba, intr-un magazin din centrul orasului. Cand am scos rochita de pe umeras, au cazut sub scaun. M-am gandit ca mai bine intai probez rochia si apoi ii ridic. Si... am plecat din cabina uitand sa ii iau. Asta ca si asa sunt cu capul in nori, am o perioada cam aiurita. Ochelarii mei Polaroid, la care tineam mult. Nu erau deosebiti, ca forma, erau destul de clasici si cuminti, dar aveau niste lentile foarte ok, neobositoare, extraordinare pentru condus. Chiar daca era amurg, sau un pic pacla, si lumina era obositoare, dar nu ai fi putut purta alti ochelari, din cauza ca e prea putina lumina, cu acestia era grozav.

Cand am realizat ca i-am lasat acolo, m-am intors.
M-au primit cu scandal, ce caut, ca s-a inchis, ca ele au spalat pe jos, ca murdaresc gresia daca pasesc pe ea.
Sa traiasca bunul simt si respectul fata de client.

Chiar cumparam destul de des haine din acel magazin.
S-au ras si astia pe bot de a ma mai avea de client. Si nu, nu pentru ca mi-am pierdut eu ochelarii (asta e, nu sunt in stare sa ma concentrez la nimic zilele astea!), ci pentru felul cum m-au tratat.

Publié dans neplacute

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article