Declaratie

Publié le par Mirandolina

Te iubesc, iti iubesc tacerile, si trairile, iti iubesc gandurile nerostite si iti iubesc si cuvintele, iti iubesc actiunile, iti iubesc privirile, ochii incomparabili, iti iubesc gesturile, te iubesc cand esti langa mine, in mine, te iubesc cand te vad sau cand te imaginez, te iubesc cand te privesc facand diverse lucruri, iti iubesc inflacararea, si pasiunile, iti iubesc chiar si plictiseala, iti iubesc nerabdarea, iti iubesc indolenta, iti iubesc indrazneala, si-ti iubesc chiar si tupeul, te iubesc in zilele bune si te iubesc in zilele proaste, te iubesc cand esti frumos, si te iubesc cand esti mai putin aratos, te iubesc in costum, te iubesc in blugi, te iubesc gol.
Te iubesc cand razi, cand te incrunti, iti iubesc nelinistea, si-ti iubesc dezordinea, iti iubesc pielea, iti iubesc mirosul, iti iubesc gustul, iti iubesc atingerile, te iubesc cand esti exigent, te iubesc cand esti serios si te iubesc si cand te joci. Te iubesc si dimineata, te iubesc si-n vis, te iubesc cand muncesti si te iubesc cand mananci, te iubesc cand mergi si te iubesc cand stai.
Iti iubesc prezenta, chiar sa tac langa tine, la cativa centrimetri e o desfatare.
Te iubesc cand scrii, cand cugeti, cand decizi, te iubesc cand te dezlantui, te iubesc chiar si cand iti pui oprelisti, (caci le simt si te stiu, in spatele lor), te iubesc cand ...
Te iubesc oricand.

Publié dans perfecte

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
J
Soțul meu și cu mine suntem căsătoriți de aproximativ 6 ani acum. Am fost căsătoriți fericiți cu trei copii, un băiat și o fată. acum patru luni, am început să observ un comportament ciudat de la el și câteva săptămâni mai târziu am aflat că soțul meu vede pe altcineva. A început să vină acasă târziu de la serviciu, cu greu îi mai pasă de mine sau de copii, uneori iese și nici măcar nu se întoarce acasă timp de vreo 3-4 zile. Am făcut tot ce am putut pentru a remedia această problemă, dar toate fără rezultat. Am devenit foarte îngrijorat și am avut nevoie de ajutor. În timp ce navigau pe internet într-o zi, am dat peste un site web care sugera că Dr. Wale poate ajuta la rezolvarea problemelor conjugale, la restabilirea relațiilor rupte și așa mai departe. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat și i-am spus problemele mele și el mi-a spus ce să fac și am făcut-o și el a făcut o vraja pentru mine. 48 de ore mai târziu, soțul meu a venit la mine și și-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea locuim din nou fericiți împreună. Dr. Wale este cel mai bun jucător de vrăji online puternic și autentic. Dacă aveți vreo problemă, contactați-l și vă garantez că vă va ajuta ... Iată contactul său: Sunați / WhatsApp/Viber: 2349015141346 sau E-mail Viber: drwalespellhome@gmail.com Site-ul web: https: //drwalespellhome.blogspot.com
Répondre
S
De două ori am fost în saga relației cu soțul meu, mă înșală cu o altă femeie care vrea să se asigure că casa mea se strică și suntem chiar în pragul divorțului și el a decis să mă lase pentru o altă femeie , Am vorbit cu prietena mea despre divorț și mi-a recomandat-o pe dr. AJAYI, care mi-a salvat căsnicia și mi-a adus soțul înapoi. S-a îngenuncheat ieri și și-a cerut scuze pentru tot. Nu mai merg niciodată la juriul divorțului. Sunt fericit că familia mea s-a întors și copiii sunt fericiți. Dacă aveți probleme de relații similare. Contactați-l pe marele jucător de vrajă Dr Ajayi pe adresa sa de e-mail: Drajayi1990@gmail.com sau WhatsApp: +2347084887094. Familia mea s-a întors și vreau ca fiecare cuplu să înțeleagă că divorțul nu este niciodată răspunsul. Mulțumesc dr Ajayi, sunteți cel mai bun și 100% fiabil jucător de vrajă. Voi fi mereu recunoscător.
Répondre
R
Am fost în lacrimi timp de 4 săptămâni, deoarece soțul meu a spus că vrea un divorț, că am fost atât de confuz și de suflet. Până într-o zi foarte bună, când am auzit de dr. Ajayi, am citit câteva mărturii pe site-ul său despre cum a reușit să reconcilieze relațiile rupte, așa că am decis să încerc. L-am contactat și mi-a spus lucruri care trebuiau făcute pentru ca el să vrajească, la început mă gândeam dacă ar trebui să o fac și m-am hotărât să încerc ... am făcut ceea ce Dr. Ajayi vrăjitorul mi-a spus să fac, apoi până la un interval de 7 zile din nicăieri soțul meu care m-a părăsit fără niciun motiv a venit acasă într-o seară și a implorat să mă aibă înapoi, chiar a venit cu fratele său și a pledat pentru iertare. După atâta durere pe care am trecut-o, soțul meu s-a întors încă ... sunt atât de fericit ... toate datorită doctorului Ajayi, îl puteți contacta pentru orice fel de lucruri de vrăji. Cred că te va vedea prin problemele tale de RELAȚIE.<br /> <br /> E-mail: drajayi1990@gmail.com<br /> Viber / Whatsapp: +2347084887094
Répondre
D
Vreau să folosesc această ocazie pentru a mulțumi unui caster vrăjitor numit Dr. Ajayi, deoarece a ajutat la restabilirea păcii în căsnicia mea ruptă, ajung să știu despre el printr-un prieten care a ajutat cu numere norocoase să câștige mare într-o loterie. Nu vreau să intru în detalii, dar ceea ce îmi va place să știu este că dr. Ajayi este un adevărat om spiritual, deoarece am căutat ajutor din diferite surse, dar nu s-a întâmplat nimic până când prietenul meu m-a prezentat la el, l-am contactat în legătură cu căsătoria ruptă și i-a explicat totul, mi-a spus ce trebuie făcut, pe care l-am respectat și astăzi, sunt un bărbat fericit în căsnicia mea, soția mea a venit acasă și mi-a spus că nu mai vrea un divorț și mulțumesc doctorului Ajayi ea este însărcinată cu un băiat și starea mea financiară s-a îmbunătățit. dacă aveți nevoie de ajutor pentru orice vă deranjează, contactați Great Ajutor Caster Dr Ajayi pe e-mail drajayi1990@gmail.com sau Whatsapp: +2347084887094, acesta este garantat 100%.<br /> îl puteți contacta, de asemenea, pentru următoarea vrajă.<br /> <br /> * Vraja de căsătorie<br /> * Vraja de promovare a muncii<br /> * numere norocoase pentru loterie<br /> * Stilou magic pentru examene<br /> * Câștigă orice dosar în instanță<br /> * Vraja de protecție<br /> * vraja de prosperitate<br /> etc ....<br /> <br /> Nu fiți timizi, contactați-l și rezolvați-vă problemele în câteva zile<br /> intervenție spirituală.<br /> E-mail: drajayi1990@gmail.com<br /> Viber / Whatsapp: +2347084887094
Répondre
L
Ma numesc Loana, sunt din Monaco. Am un iubit pe care îl am pe care l-am întâlnit de doi ani. S-a trezit într-o dimineață și mi-a spus că relația s-a terminat. Am fost în lacrimi aproape 4 săptămâni. am fost atât de confuz și de inima. Am trimis-o pe sora mea și pe cea mai bună prietenă a mea, Susan, să-l roage, dar a insistat că relația s-a terminat că era obosit de mine. Până într-o zi foarte bună, când am auzit de dr. Ajayi, am citit câteva mărturii pe site-ul său, așa că am decis să încerc. L-am contactat și el mi-a spus lucruri care trebuiau făcute pentru ca el să arunce o vrajă, la început mă gândeam dacă ar trebui să o fac și mi-am pus în minte să încerc. Am făcut ceea ce mi-a spus dr Ajayi, războiul vrăjitor, apoi nu până la un interval de 7 zile, de nicăieri iubitul meu care m-a părăsit fără niciun motiv a venit la mine acasă într-o seară și a cerșit să mă revină, a venit chiar cu al lui frate și a pledat pentru iertare .. După atâta durere am trecut, iubitul meu a revenit încă ... sunt atât de fericit ... totul mulțumesc dr. Ajayi, îl poți contacta pentru orice fel de muncă de vrajă. Cred că te va vedea prin problemele tale de RELAȚIE.<br /> <br /> E-mail: drajayi1990@gmail.com<br /> Viber / Whatsapp: +2347084887094
Répondre