Exotice (est-exotice)

Publié le par Mirandolina

Ultima mea cucerire e un bielorus. Azi.
Fara ca eu sa vreau sa fie cucerire, si fara ca eu sa vreau ceva, orice, Doamne fereste. Doar am aparut in bataia privirii sale. Nici macar nu-i acordam atentie.

Bielorusul e nascut in 1982:)
Mon Dieu, barbatii care se simt atrasi de mine sunt mereu, din ce in ce mai mici.... Nu, nu de statura:) Si asta dureaza deja de un timp.

Dar da, mi-a adus moralul la 500%; mi-a repetat ore intregi ca sunt frumoasa, ca am o piele perfecta (constata vizual, nu va inchipuiti ca atingea ceva! sau ba da, parca mi-a atins umarul), nu va mai spun, multe complimente placute, ma coplesea.
Cu traducator, caci vorbeam limbi paralele, ca sa zic asa.

Si da, se verifica chestia cum ca atractia nu are legatura nici cu bagajul de traditie sau cultura al poporului din care provenim, nici cu limba vorbita, nici cu alte chestii. Primul nivel de atractie este cel numit chimie. Deci da, dupa un numar de intamplari, recunosc ca exista.
Mie insa chimia nu-mi este indeajunsa, fara sa fie sustinuta de o discutie interesanta, fara sa gasesc un corespondent intelectual in persoana din fata mea, fara interese comune, fara compatibilitati, fara complementaritati.
Sigur, pe langa toate acestea, si chimia  trebuie sa existe

p.s. Constat, recitind, ca am folosit, in primul paragraf, expresia "in bataia privirii", desi ar fi trebuit sa spun "in raza privirii". Bataia e a pustii. Lapsus revelator. Nici nu-i de mirare dupa atatea ore petrecute cu povesti despre pusti, pistoale, razboi, Transnistria. Dar despre astea, maine sau poimaine, dupa ce le cern, si cand sunt mai limpede la minte.

Publié dans simpatic

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article