O seara reusita, sfarsit de iulie

Publié le par Mirandolina

Desi am fost stresata, desi am fost obosita, a fost o seara reusita. Am trecut de stresul organizarii. Abia dupa o saptamana ma adun sa postez si cateva fotografii. Nu de alta, dar zilele care au urmat au fost extrem de trepidante si ele. Si dupa aceea, mi-am schimbat fusul orar :P

Ca de obicei, mai multe imagini aveti in dreapta, la albume foto, aici.

Eram atat de obosita, incat, mai in gluma, mai in serios, spuneam: "Maine va rog sa-mi povestiti si mie cum a fost aici."  Si inca nu mi-ati povestit toti :) Va astept.

Si da, de acolo am plecat sa mancam, pe la 1 dimineata, noi doi si un prieten eram morti de foame. De emotie, nu am mancat, nu am baut. Nici cafea, ceea ce la mine e incredibil.

Iar la 1 dimineata unde mai poti manca in Bucuresti?  
"Mai degraba stiu unde se mananca in Oradea, la ora asta", aud. Din gura  bucuresteanului, nu de la oradean  LOL.
Muncim prea mult, si nu mai avem timp sa iesim noaptea...  Asa e?












 null






















Fotografii Stefan Micsik

Publié dans comunicare

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article