Prietenia si toleranta fata de diferente

Publié le par Mirandolina

"Un prieten este cineva care iti da libertate totala pentru a fi tu insuti." James Douglas Morrison
"Un prieten este cineva care te cunoaste asa cum esti, intelege ce ai fost, accepta ce ai devenit si, cu blandete, te lasa sa cresti in continuare." William Shakespeare

Am, ca toti oamenii, cativa pretiosi prieteni adevarati, din aceia, in adevaratul inteles al cuvantului. Cunosc multi oameni, sunt foarte comunicativa si leg usor conversatii (m-a ajutat si meseria, sau invers, adica abilitatea asta mi-a facilitat meseria). Dar am putini prieteni in acel inteles, adanc. Prieteni din aceia carora le poti spune ca ai omorat un om, si care te-ar iubi la fel ca inainte. Prieteni care te iubesc cand pierzi, iti accepta esecurile, si care se bucura de bucuriile tale.
Ei bine, prietena din copilarie, cea care mi-a fost aproape atunci, si cu care, in ciuda faptului ca am lipsit zece ani din tara, am tinut o legatura mai mult decat stransa, la toate nivelele. Stia despre mine nu numai unde stau, unde lucrez, ce fac in sensul practic al vietii, stia mereu ce e in sufletul meu, in ciuda distantelor. Cand veneam acasa, in afara de parinti, pe ea alergam sa o vad, la ea si cu ea stateam.
Ma rog, prietena mea. Cea alaturi de care rad si plang. Cea alaturi de care am ras si am plans peste 20 de ani (da, din care 10 la mii de kilometri una de alta).
Prin niste experiente de viata diverse, sotul ei a ajuns intr-o faza de alimentatie mai mult decat bio (gen seminte incoltite, etc), nimic altceva, nimic amestecat, si de meditatie (si tot stilul de viata care merge cu asta, adica refuzul de telefon mobil, de microunde, toate detaliile cunoscute). Ea il urmeaza in acest demers, pe aceasta cale.
Eu sunt destul de pragmatica, nu sunt neaparat increzatoare in meditatia alaturi de un guru, insa sunt foarte toleranta si consider, am considerat toata viata, de fapt, ca daca mie-mi place culoarea rosie, nu inseamna ca tuturor trebuie sa le placa culoarea rosie, si nici ca nu pot iubi sau respecta pe cineva caruia ii place culoarea verde.
man.jpgDeci, desi eu nu sunt deloc in optica lor, le respect optiunile, si ii iubesc asa cum sunt.
I-am iubit cum au fost inainte, ii iubesc cum au devenit. Problema este ca ei vor ca eu sa devin ca ei, ca ei vor sa ma traga dupa ei pe calea respectiva. Am ascultat ce aveau de spus, am spus ca ok, e bine, dar inca nu sunt acolo si nu-mi doresc asta. A revenit zilnic la discutiile despre alimentatie. Sigur, dar nu se poate cu forta. Cand spuneam asta, imi raspundea culpabilizandu-ma: "Stii, iti spun asta pentru ca imi pasa de tine. Daca nu mi-ar pasa, nu m-as obosi". Ok, de acord, stiu perfect ca ii pasa de mine, de peste 20 de ani. Dar nu e suficient sa-i pese ca eu sa urmez orbeste sfaturile...:(

Zilnic am parte de aceleasi discutii. Orice conversatie esueaza invariabil in aceste subiecte. Am inceput sa evit sa o mai sun atat de des. Dar ma suna ea, si deschide aceleasi subiecte. De curand a intervenit si un soi de mica raceala. M-au invitat sa particip la meditatie, pentru ca vine acel om in Bucuresti in ianuarie. Am spus politicos ca nu cred in asta si ca in consecinta nu ar avea efect asupra mea. Prietena mea mi-a raspuns destul de sec: "Refuzi ceva ce nu cunosti!", asa cum ii spui unui copil "nu poti sa spui ca nu-ti place o mancare din care n-ai gustat". Ok, dar nu mai sunt un copil, iar eu consider ca treaba cu meditatia e ceva destul de complicat, si neaparat trebuie sa existe o implicare anterioara, o acceptare si o incredere declarata ca sa functioneze. In momentul in care am refuzat, am auzit un "Atunci bine, pa", si ma uitam nedumerita la telefon...

Au inceput sa citeasca tot felul de carti. Serile trecute, la ziua ei, imi citea dintr-o carte. Era cu pilde zen, si am chef sa va povestesc una din ele, pe care mi-a citit-o in acea seara. Era odata un calugar sihastru care traia in pestera in munti, o pestera goala, nu poseda nimic. Pe cand calugarul era plecat pe munti sa culeaga ierburi si radacini, un hot a venit in chilia sa sapata in munte, dar nu a gasit nimic de furat. In acel moment, s-a intors sihastrul. El s-a uitat la hot: "Te-ai deranjat sa vii pana aici, si n-ai avut ce sa iei. Permite-mi te rog sa-ti ofer aceste haine saracacioase.", si spunand aceste cuvinte, si-a dezbracat hainele si i le-a intins. Hotul a privit uluit, dar le-a luat si a rupt-o la fuga. Calugarul a iesit gol in fata pesterii, s-a asezat in fund si uitandu-se la luna a spus: "Ce luna frumoasa! Pacat ca nu ti-am putut-o oferi pe ea!"
silence.jpgEi bine, perfect. Dar mi se pare totusi ceva ciudat. O incoerenta grava. Adica pronezi pildele zen, care descriu detasarea de cele materiale si toleranta la maxim, si vrei sa ma obligi pe mine sa fiu neaparat ca tine? Uite, calugarul nu i-a predicat hotului, n-a incercat sa-l schimbe (sau da, dar prin gestul sau, nu perorand despre adevarul suprem). I-a dat hainele si l-a lasat sa plece cu Dumnezeu. Si probabil ca va vedea hotul daca si cum intelege ceva din asta. Eu, intr-un fel, sunt hotul din povestea zen. Nu trebuie sa ma obligi sa fiu sihastru. Poate ca ma molipsesc stand langa tine, daca te vad... Dar nu poti spune ca esti admirator al povestirii zen si sa imi ceri aproape prin santaj sentimental (atunci bine, pa) si culpabilizare (dar stii ca tin la tine, de aceea spun asta), sa devin obligatoriu ca tine. Nu se poate.
Ma doare.
Cred ca povestirile zen asumate inseamna sa incepi sa practici un pic de toleranta fata de cei din jur. Or ei au devenit mult mai intoleranti decat erau inainte de perioada asta. Si sincer, simt ca ii pierd. Cu o durere imensa, dar asta e, simt ca ii pierd.

"Am invatat ca nu e nevoie sa schimbam prietenii daca intelegem ca prietenii se schimba." Kathe Kane Hensen
Eu am inteles ca ei se schimba, am inteles, le-am respectat alegerile. Ii iubesc si ii respect la fel. Dar oare ei au inteles ca eu sunt cum sunt, si ca merit sa fiu iubita si asa, chiar daca continui sa mananc ciocolata si carne?

Publié dans lumea asta

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
D
Ce minunată și simplă casetă de vrajă care mi-a readus bucuria și fericirea în viața mea !!! Vă dau această mărturie pentru că sunt atât de fericită, vreau să-i mulțumesc dr. ODION pentru marele lucru pe care l-a făcut în viața mea, El a adus fericirea înapoi în viața mea, nu am crezut niciodată în roți de vrăji până când viața mea nu s-a destrămat atunci când iubitul meu de 4 ani de zile am decis să-i spunem renunțare aproape când am vrut să ne căsătorim. Am fost atât de afectiv emoțional, în măsura în care nu am mai putut face nimic rezonabil, după 2 luni de durere înainte ca un vechi prieten de-al meu să mă prezinte la o vraja online numită Dr. ODION, asta a fost după ce am fost înșelat de diverse roți false de vrăji. Mi-a fost prezentat dr. ODION un adevărat vrăjitor Caster. În mai puțin de 24 de ore am văzut minuni, iubitul meu a revenit la mine și viața mea a revenit exact ca un puzzle finalizat, iar după 1 lună mai târziu ne-am căsătorit și a fost ca un vis pentru mine, deoarece am crezut că am pierdut-o pentru totdeauna. Vă mulțumesc dr. ODION pentru că m-ați ajutat, dar mai ales, onestitatea și rezultatele rapide și precise. EMAIL HIM FOR HELP: (drodion60@yandex.com) sau prin numărul său de WhatsApp +2349060503921 aici sunt CÂTRELE Dr Drion PUȚIN CURAȚI .. GONORRHEA, HIV / SIDA, LOW SPERM COUNTRY, MALOPAUSE PROBLEM, PROBLEMA SCURTĂ Stroke.contactează-l astăzi și rezolvă-ți problema ..
Répondre
P
WOW!! Acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodată și trebuie să împărtășesc această mărturie minunată. Am vizitat un forum pe internet pe 8 MATIUL 2020 și am văzut o mărturie minunată a acestui puternic și grozav caster numit Dr. Odion pe forumul .. Nu l-am crezut niciodată, pentru că nu mai auzisem și nu învățam nimic despre magie înainte .. Niciun corp nu ar fi fost în stare să mă convingă despre vrăji magice, nu până când doctorul Odion nu a făcut o lucrare minunată pentru mine și mi-a refăcut căsătoria de 6 ani. ani în urmă la mine și mi-am adus soțul înapoi la mine în aceleași 48 de ore la fel cum citeam pe internet .. am fost cu adevărat înfocat și șocat când soțul meu a îngenuncheat cerând iertare și pentru mine să-l accept înapoi .. sunt într-adevăr lipsit de cuvinte și bucurie și nu știu cât să-ți transmit aprecierea mea, Dr. Odion, ești un Dumnezeu trimis mie și întregii mele familii. Și acum sunt încă o femeie veselă ... iata e-mail drodion60@yandex.com puteți adăuga și Dr Odion pe WhatsApp +2349060503921
Répondre
A
Aceasta este o mărturie a unui mare casator de vrăji „DR.WEALTHY”, care m-a ajutat în restabilirea vieții mele amoroase. În ziua în care soțul meu m-a părăsit, lucrurile au apărut sumbre și atmosfera a fost grea de incertitudini. Totul mi s-a părut palid, așa că am decis să caut ajutor în râșile de vrăji, care au capacitatea de a-mi aduce fostul soț înapoi la mine. Așa cum era prevăzut, am mers pe internet și așa cum ați văzut și în căutarea dvs. pentru o casetă de vrajă fiabilă, am văzut o mulțime de mărturii realizate de răzvrăjitori în recuperarea foștilor soți și persoane dragi. Condus de credința în DR.WEALTHY L-am contactat și după ce i-am explicat lucrurile, a acceptat să facă față provocărilor din teren. S-a descurcat excelent. Fostul meu soț mi-a revenit cu mai multă grijă și afecțiune. Prin urmare, aș dori să profit de această ocazie pentru a-i aduce un omagiu pentru serviciul său dezinteresat pentru situația mea. Lăudabil, a arătat un mare curaj în asumarea sarcinii descurajante de a găsi soluții la practic orice problemă dată. Contactați-l la, wealthylovespell@gmail.com sau whatsapp, la +2348105150446 vizitați site-ul http://wealthyspellhome.over-blog.com
Répondre
E
Voi fi pentru totdeauna îndatorat marelui doctor Odion pentru că mi-a rezolvat căsătoria, după ce soțul meu m-a lăsat pentru o altă doamnă timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vraji până când prietenul meu nu m-a prezentat la el. La început, am fost sceptic în legătură cu el, pentru că am auzit multe despre rotile de vrăji false, dar mi-am pus îndoielile în spatele meu, pentru că eram disperat să-mi iau soțul înapoi și am făcut în conformitate cu ceea ce m-a instruit să fac. Acum, soțul meu se întoarce la doar 48 de ore de la contactul cu el. Trăiesc fericit alături de soțul meu după 6 luni de căsătorie ruptă și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut în toată lumea. De asemenea, este specializat în vrăji de loterie, vrăji de promovare, vindecarea vrăjilor de boală E.T.C. Conectați-vă acum cu Dr Odion, e-mailul său (drodion60@yandex.com) sau WhatsApp lui +2349060503921
Répondre
D
Sunt DONNA, sunt din Marea Britanie. După ce am fost într-o relație cu iubitul meu de 1 an acum și plănuiam să ne căsătorim curând și dintr-o dată m-a părăsit pentru o altă fată. de un adevăr, îl iubesc cu adevărat pe acest tip și niciodată nu îmi pot imagina viața fără el. Am încercat în continuare tot posibilul să-l recuper, dar tot efortul meu de a-l readuce în viața mea nu a dat rezultate. A fost în această zi credincioasă, am întâlnit câteva Mărturii pe un site web despre acest mare caster vrăjitor numit (DR.WEALTHY) orice persoană a susținut că îi ajută să își reînnoiască relația și să-i readucă pe fostul iubit, trebuia să-l contactez pentru că el a fost ultima mea speranță. L-am contactat prin e-mailul său și m-a asigurat că în trei zile, prietenul meu va pleca de la cealaltă fată și va reveni la mine și a fost o surpriză foarte mare să-l văd pe prietenul meu revenind la mine după trei zile vraja a fost Terminat. Sunt atât de fericit astăzi că s-a întors la mine și am reușit acest lucru cu ajutorul DR.WEALTHY. În același timp, vreau să folosesc această ocazie pentru a spune / sfaturi cât mai mulți care au nevoie de fostul lor înapoi, dacă aveți nevoie de ajutorul lui puteți Contactați-l prin EMAIL: wealthylovespell@gmail.com WHATSAPP HIM @ +2348105150446 vizitați site-ul http://wealthyspellhome.over-blog.com
Répondre