Avanpremiera

Publié le par Mirandolina

Un moment minunat, despre care va voi povesti pe larg in curand.








Fotografii Adrian Sulyok

Publié dans perfecte

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
S
wow.....femeie...superb...vreau si eu contactele fotografuluia...si....ma enerveaza ca ai blogu in franceza...daca nu eram experta in franceza, ce ma faceam?
Répondre
M
<br /> Da, intr-adevar, omul e un bun profesionist. Reliefeaza cele mai bune lucruri din orice subiect. Iti dau contactele cu mare drag.<br /> Ok, il pun in engleza :)))<br /> <br /> <br />
A
Bre da ce tot cu maestrul in sus maestrul in jos...fara model frumos,fie el praf sau nu...degeaba e maestru
Répondre
M
<br /> Am rosit...<br /> Zau, pe cuvant.<br /> <br /> <br />
A
stiu ca erai...si lasa maestrul sa vorbim de model...
Répondre
M
<br /> Pai modelul era praf:) Insist.<br /> Nu, na, ce sa zic. Hai sa incerc sa ma prefac ca las modestia.<br /> Eu sunt eu, cand ma uit in oglinda nu-mi place mereu de mine. Pana si in fotografiile astea, desi recunosc ca sunt bune, (maestrul). Dar eu am o problema cu mine, nu ma prea plac... De obicei sunt<br /> impacata, si ma plac. E o problema de ultimele luni. Sper sa-mi revin.<br /> <br /> <br />
A
cum zisei la prima interventie...e
Répondre
M
<br /> Serios eram nedormita, si depresiva. De nedormita tu stii ca eram...<br /> Nu ca fac pe lebada acum.<br /> Deci sa perseverez. Poate fi si mai bine, jur. Cu un asemenea maestru...<br /> <br /> <br />
A
lasa fete...acu intreaba baiatu'...si nu fii modesta ca nu e cazul
Répondre
M
<br /> aha:) Deci e de bine, inteleg;)<br /> <br /> <br />