Dupa 20 de ani, in cel mai scurt timp

Publié le par Mirandolina

Mda.
Dupa 10 zile, am in sfarsit azi ton la telefonul fix.
In intervalul acesta, desi am sunat zilnic la ei (cel putin pana vineri, cand deja m-au lasat nervii), nu am rezolvat nimic. Mi se cereau aceleasi informatii la telefon, si mi se spunea ca se cunoaste problema, si ca "vom incerca sa remediem in cel mai scurt timp". Joi am inceput sa tip la tipa de la telefon. Era prea de tot. Eu nu aveam telefon de 6 zile si ea indraznea sa pronunte expresia "in cel mai scurt timp"???
Monumentala a fost si cea care mi-a spus ca am telefon fix "cu abonament gratuit", cu ton de repros. De parca e gratuit pentru ca l-as fi furat. Si de parca nu as vorbi de 3 milioane la acest telefon cu abonament gratuit, incredibil.

Iar cel mai scurt timp... Care e cel mai scurt timp din punctul de vedere al RDS?
Azi se pare ca am aflat. Se pare ca de data asta, cel mai scurt timp au fost 10 zile.
In cel mai scurt timp, nu le voi mai fi client. Si cred ca asta e cea mai buna decizie.

Publié dans revolte

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article