5 zile... fara numar (RDS, bineinteles)

Publié le par Mirandolina

E joi.
Nu am ton la telefonul fix (RDS) de sambata. Sambata am facut si prima sesizare. De atunci, am dat telefon la ei zilnic. Mereu, acelasi raspuns. Aceeasi varianta: e depusa o sesizare, avem o defectiune in zona, se va restabili. CAND?
Azi s-au implinit 5 zile jumatate. La intrebarea mea, daca e normal, si daca eu trebuie sa si platesc in timpul asta, raspunsul lor a fost: "Aveti abonamentul gratuit la telefonie, altfel puteam face cerere de reducere." Asta e raspuns? Adica dupa ce ca vorbesc la telefonul acela cu abonament gratuit, iar convorbirile sunt facturate. Sunt un client cu facturi de 300 RON in medie la RDS, pe luna. Asta e raspuns?
I-am declarat ieri celei care mi-a raspuns la telefon: "Imi pare rau ca am renuntat la Romtelecom, si nu credeam ca am sa ajung sa spun asta".

Publié dans revolte

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
C
<br /> <br /> In contract exista o clauza care iti da dreptul sa faci cerere ptr reducerea (daca nu se remediaza problema in 48 ore) abonamentului ....., Ti se va scade din abonament nr de zile in care<br /> nu ai avut ton la telefon sau semnalla TV , telefonie internet Trebuie sa faci cerere SCRISA ( nr de inregistrare) si sa nu te mai lasi amagit de "VORBE" Mi mi-a zis in fata ca "vorbele zboara"<br /> ,In pus la cererea scrisa trebuie sa le "improspatezi memoria" si sa specifici sesizrile facute , dar , daca nu ai DOVEZI sunt slabe sanse de ...reusita<br /> <br /> <br /> Se "ascund" in spatele "contactului pe care TU lai semnat cu "EI"  Parca este un contract intre "DOUA STATE"  si nu un contract obisnuit intre  FURNIZOR/BENEFICIAR<br />  Citeste ultim pagina de contract . Ultimul art. ..."ALTE CLAUZE" si apoi poti decide daca mai ramai  cu RCS&RDS .... TOATE "DREPTURILE TALE SUNT OBLIGATII CATRE RCS&RDS <br /> Beneficiariii  sunt tinuti  "LEGATI CU LANTUL" de aceasta companie  "EI" nu reziliaza contractele  CITESTE CONTRACTUL .........au "DREPTURI DEPLINE " asupra ta INTRA PE GOOGLE<br /> LA RECLAMATII OPC Iti faci cruce cand vezi cate probleme sunt<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre