5 zile... fara numar (RDS, bineinteles)
E joi.
Nu am ton la telefonul fix (RDS) de sambata. Sambata am facut si prima sesizare. De atunci, am dat telefon la ei zilnic. Mereu, acelasi raspuns. Aceeasi varianta: e depusa o sesizare, avem o defectiune in zona, se va restabili. CAND?
Azi s-au implinit 5 zile jumatate. La intrebarea mea, daca e normal, si daca eu trebuie sa si platesc in timpul asta, raspunsul lor a fost: "Aveti abonamentul gratuit la telefonie, altfel puteam face cerere de reducere." Asta e raspuns? Adica dupa ce ca vorbesc la telefonul acela cu abonament gratuit, iar convorbirile sunt facturate. Sunt un client cu facturi de 300 RON in medie la RDS, pe luna. Asta e raspuns?
I-am declarat ieri celei care mi-a raspuns la telefon: "Imi pare rau ca am renuntat la Romtelecom, si nu credeam ca am sa ajung sa spun asta".
Nu am ton la telefonul fix (RDS) de sambata. Sambata am facut si prima sesizare. De atunci, am dat telefon la ei zilnic. Mereu, acelasi raspuns. Aceeasi varianta: e depusa o sesizare, avem o defectiune in zona, se va restabili. CAND?
Azi s-au implinit 5 zile jumatate. La intrebarea mea, daca e normal, si daca eu trebuie sa si platesc in timpul asta, raspunsul lor a fost: "Aveti abonamentul gratuit la telefonie, altfel puteam face cerere de reducere." Asta e raspuns? Adica dupa ce ca vorbesc la telefonul acela cu abonament gratuit, iar convorbirile sunt facturate. Sunt un client cu facturi de 300 RON in medie la RDS, pe luna. Asta e raspuns?
I-am declarat ieri celei care mi-a raspuns la telefon: "Imi pare rau ca am renuntat la Romtelecom, si nu credeam ca am sa ajung sa spun asta".