Fructe de ora 8

Publié le par Mirandolina

Am iesit sa-mi cumpar fructe si legume exact cand a inceput ploaia cea mai mare, spre ora 8. Statusem toata ziua inauntru, cu multa munca si cu o durere de cap persistenta, care s-a ambitionat sa ma acompanieze pana la sfarsitul zilei.

Si m-am trezit exact atunci, cand a inceput ploaia torentiala, sa ma duc sa cumpar cirese. Ma gandeam ca se face seara si raman fara. Da' mi-am ales bine momentul:)
Cat am stat sa mi le cantareasca, m-a facut leoarca. Degeaba aveam umbrela.
Tot cu ocazia asta am observat ca minunatul nostru cartier seamana cu Venetia, de cate ori ploua. Nu sunt canale suficiente, sunt prea murdare, deci infundate, un motiv este. Dar nu conteaza, doar avem ursi din iarba, ce ne trebuie canalizari si parcari.  

Publié dans lumea asta

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article