Mozaicul venetian si tupeul baii de 2 dimineata

Publié le par Mirandolina

Detest curtile betonate.
Sunt copil nascut la casa, desi in centrul Bucurestiului. Am trait in casa pana la varsta de 12 ani, cand dementului care ne conducea pe vremea aceea i-a venit ideea mirobolanta de a sterge de pe fata pamantului in acelasi timp si casa si scoala mea (chiar in vacanta de vara dintre clasa a 7a si a 8a). Iata de ce eu nu-mi pot revedea locurile copilariei, nici macar daca le caut. Poate doar daca inchid ochii si incerc sa visez. Acum, pe locul pe care era casa noastra, e o alee....langa un bloc

Nu mi-a placut niciodata sa stau la bloc. La nici un bloc. De altfel, in cei zece ani de Bordeaux si Coasta de Azur, am stat din nou doar in case. Ador soarele, florile, iarba. Sunt o fiinta solara. Sunt si extrem de citadina, dar imi doresc sa stau dimineata la soare si sa-mi beau cafeaua pe un petec de iarba pe un fotoliu comod.
Nu mi-a placut niciodata blocul, si detest, in plus, intoleranta romanilor, care face dificila convietuirea in comunitate.
Ok, stiu, recunosc cu mana pe inima, nu am un ritm de viata curent, eu ma intorc acasa intotdeauna foarte tarziu (gen ora 23, miezul noptii sau chiar 1-2).
Nu topai, nu dansez, nu pun muzica. Dau drumul la laptop, la computer, la televizor.
Si fac un dus. Aici intervin bataile in teava. Vecinii mei nu inteleg si nu accepta dusurile dupa ora 22. Adica???? Adica ar trebui sa ma culc nespalata???? Adica in casa mea nu am voie sa fac un simplu dus  superb.
Oricum, aici am divagat. Nu numai asta e problema mea cu blocul.
Pur si simplu imi doresc un petec de soare

De aceea mi s-a pus pata rau, si vizitez casute;) Si ca sa revin de unde plecasem. ("detest curtile betonate"). Nu prea pot intelege sa ai curte, si sa torni beton peste tot. Ca si cand orasul acesta nu e destul de plin de betoane.
La una din case, proprietarul mi se adresa mandru, aratand spre solul curtii, acoperit complet: "E mozaic venetian".
I-am raspuns, zambind: "Degeaba-mi spuneti asta, pentru ca, daca m-as muta aici, as sparge tot".
"Cum asa? de ce? ", a intrebat, curios si super surprins.
"Pentru ca de aceea ma mut la casa, vreau sa am iarba si flori".
"Pai si cu noroiul? cum faceti cu noroiul? Asa, pe mozaic, puneti imediat furtunul"
"Noroiul? Fac o alee, si cand ploua, merg pe alee. Garaj are casa, deci e ok.", am raspuns, explicand.

A dat din cap, dar ma privea ca pe o insecta stranie. Ca si cand nu ar fi fost valida sau fireasca dorinta de a vrea sa ai iarba si flori in curte. Ii paream o excentrica, de-a dreptul.
Eu ma uitam un pic la fel la el, cu mirare si neintelegere. Mi-e greu sa cuprind cu mintea de ce iti poti pune mozaic venetian care acopera toata suprafata curtii. Dincolo de prostul gust al acelui mozaic, asta nu mai discut.

p.s. Da, si azi m-am intors acasa la 1.30 dimineata. Si am facut dus la 2. Ce indrazneala! Adica am tupeu sa fac un dus la mine in casa :) Ditamai tupeul chiar;) Si bineinteles, mi-au batut in teava. Dar sa respir imi mai dati voie?

p.p.s. Dar lasa ca ma fac eu mare. Si o sa traiesc intr-o casuta ca cea de mai jos.
Fara mozaic venetian.

Publié dans lumea asta

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article